18 juli 2015 300 km gereden

18 juli 2015 - Bazel, Zwitserland

Om 6.30 wakker na een zalige nachtrust. Koffie en cake van tante Karina. Daarna een lekker douchke en alles inpakken. Moto's laden en vertrek om 9.00 u. Het regent een beetje maar de temperatuur is 24 graden dus dat valt nog mee. De prachtige wegen dwars door de vogezen brengen ons naar Hoghfelden waar we om 11.15 even gestopt zijn om de beentjes te strekken. We vervolgen onze weg dwars door Strassbourg en komen Om 12.45 in Offenburg bij de mc Donald aan. (Voor de weight watchers lezers even verduidelijken dat ik hier kom voor de koffie natuurlijk) Yannick houd zich niet in maar dat hoeft ook niet. Vanaf het vertrek in Offenburg begint de zon te schijnen en is het fantastisch mooi weer. Super om te rijden.
17.15 u in Todtnau aangekomen na prachtige wegen met zalige bochten. Onderweg ook genieten van de verschillende geuren. Met open helm ruik je afwisselend : koeienmest, bloemen, dennenbomen een echt geurfestijn. Rond 18.30 u de Zwitserse grens over en eerst iets gaan eten voor we inchecken in het hotel. Nu een heerlijke douche nemen en lekker fris ons bedje in want morgen gaat het richting charbonnat bij dirk en cathy.