28 juli 2015 190 km

28 juli 2015 - Deauville, Frankrijk

Oogjes open om 7 u, inpakken, douchen en klaar zetten voor de volgende etappe. Weer met veel wind en jammer genoeg nu ook regen en brrrrrr ja toch ook wel koud. We komen al bibberend aan in de mc do in l'aigle. Dwars door de graanvelden en moeite om de moto recht te houden. Plots veranderd het landschap en komen we terug in prachtig heuvelachtig gebied met veel bossen. We rijden via de calvados streek en dan de route de cidre. De huisjes zijn hier sprookjesachtig mooi. We zitten precies in de Efteling. Omstreeks 15 u komen we aan in Deauville. Eerst spullen naar de kamer gebracht en dan naar de stad. Heel mooi is het daar maar ooooooo zooooooo duur. Alle exclusieve merken worden er vertegenwoordigd. Het volkje dat er rond loopt is aangepast aan dit genre winkels. We voelen er ons niet op onze plaats tussen dit hautaine volkje. Ik zoek nog even naar een sticker van Deauville en dan nog een hapje eten en op tijd terug naar ons hotel want morgen wordt nog een zware dag. 330 km voor de boeg dus dat wil zeggen dat we de nodige rust kunnen gebruiken. Het was weer een mooie dag ondanks de regen en we hebben weer goed gelachen. Laat het zandmannetje maar komen..... Ik ben klaar voor zoete dromen !