20 juli 2015 179 km

20 juli 2015 - Charbonnat, Frankrijk

Weer om 6 u wakker maar toch voldoende en goed geslapen de eerste nacht bij Cathy en Dirk in Charbonnat la guinche. Eerst koffie natuurlijk, daarna douche en rond 10 u vertrokken naar Autun waar we een bakker zochten voor ons ontbijt. We hebben er nog wat rond gewandeld en zijn dan door Parc de Morvan gereden via vele kronkelende wegen. Het wordt ondertussen weer heel warm. Via de Morvan naar Luzy en daar hebben we een deugddoend terraske gedaan. We besloten nog naar Le Creuzot te rijden via een Kempische veldweg van 38 km en dat was er echt over. We waren kapot en Yannick heeft vandaag kennis gemaakt met het betere bochtenwerk op de moto. Hij zei dat mee rijden heel vermoeiend kan zijn en dat hij bewondering heeft voor zijn mama die papa flink volgt. Dat is dan weer dank zij papa zijn goede instructies : scherpe bocht, pas op losse kiezels, opgelet een auto enz enz. Aangekomen in de Gite een frisse duik in het zwembad om te bekomen van deze rit. Vandaag heb ik met verse groenten uit de tuin lekker gekookt. Na al die mc Donalds is vers eten meer dan welkom. Nu zitten we nog op terras in gezelschap van een hele bende krekels en het is hier nog steeds zalig van temperatuur. Echt genieten !