24 juli 2015 115 km

24 juli 2015 - Charbonnat, Frankrijk

Vandaag wakker om 7.30 u en rustig genoten van een koffie en de zon die nu nog draaglijk is. We besluiten nog een keer naar Autun te rijden want het is daar markt en braderij. Het is ondertussen zeer warm en benauwd geworden. Ik had een paar mooie kleedjes gezien maar amai het is hier veel te duur. Dan maar een drankje gekocht en wat gewandeld. Daarna nog even naar de winkel in Luzy. Onderweg werd in even misselijk van de hitte en moesten we even stoppen om de polsen onder koud water te steken. Pfffff het is niet te houden zo benauwd. Het ziet er uit of het elk moment gaat onweren maar het trekt weer voorbij. Terug aangekomen nemen we onmiddellijk een laatste plons in het zwembad. Dat doet goed. Daarna inpakken en schoonmaken. Dirk en Cathy komen nog gezellig samen met ons eten. Frans brood, kaas, wijn, nootjes enz enz . Het was weer heel gezellig met GEZONDE discussies. Nu bedje in want het is 23.05 en morgen moeten we fris zijn voor ons volgend traject naar Barjouville. Daar blijven we 3 dagen en gaan we de Loire kastelen bezoeken. Bonne nuit