25 juli 2015 350 km

25 juli 2015 - Barjouville, Frankrijk

Om 6 u liep de wekker af en dat pikte toch een beetje na de gezellige avond. Eerst koffie en dan douchen. De moto's verder klaar zetten want de planning is om 9 u vertrekken. Alles nog eens gecontroleerd en afscheid genomen van Dirk en Cathy onze vrienden en Kiki, Flash en Dayco de woefkes. Ook onverwachts nog even een piepke van cuty het babymolleke. Vertrek om 8.45 u uit charbonnat. Binnen de planning dus. Ongeveer een km verder duikt er een haas op voor de moto en die duid ongeveer 600 m de weg aan. Daarna kiest hij het "hazenpad". We rijden eerst naar decize om te tanken en daarna richting mc donalds in Gien. Omstreeks 14 u komen we daar aan. Onderweg hebben we wel wat extra kleding moeten aan trekken want de temperatuur was nog maar de helft van gisteren. Na het eten verder richting Barjouville. Onderweg besluiten we nog een koffie te drinken in een frans boerengat. We hebben ons daar een ongeluk gelachen met de mensen die er rond liepen. Het was net een bende gestoorden die ze daar verzameld hadden. Toiletbezoek was ook uitgesloten nadat Danny dit controleerde. Dus maar even beentjes bijeen knijpen. Omstreeks 17 u aangekomen in Barjouville en dat zonder 1 druppel regen hoewel het er onderweg erg dreigend uit zag. Daarboven is er dan toch iemand die het ons gunt. Nog even naar de megagrote spik splinternieuwe leclerck boodschappen gaan doen en iets gaan eten en nu nog even in de zo op terras iets drinken. Morgen gaan we Chartres bezoeken en hopen dat het dan ook droog blijft. Seffens bedje in en lekker dromen........